Strony

25 lipca 2013

19.

Biore udział w rozdaniu ;

Zapraszam , A.

18.

Przeglądałam blogi i na trafiłam na pewne zdjęcie :


postanowiłam więc sama tak pomalowac

i oto co wyszło :)






a do pomalowania użyłam 


GoldenRose - zielony
miss Selene - biały
i jakiś dziwny czarny

:D 

 Na początek nałożyłam odżywkę tak żeby paznokieć nabrał połysk



Następnie pomalowałam dwa paznokcie na biało 


Resztę - 3 paznokcie do połowy zielonym

a następnie wykończyłam czarnym.




Paski robiłam wsuwką do włosów , bo nie posiadam sondy.

24 lipca 2013

17.

I gdzie są te afrykańskie upały ..
wczoraj już było zimno
ale dziś to przesada

podobno do końca tygodnia ma być 35 stopni ?!

jeszcze czego ..

wystarczyłoby mi spokojnie 25 ;D
lekki wiaterek i już .



a tym czasem na obiadek:





POMIDORÓWKA <3

21 lipca 2013

16

jutro wypad do Częstochowy 
taa 
niby , prawie , każdy zmienia swoje życie 
mam nadzieje że i ja zmienię swoje 
serio 
mam dość powtarzania czegoś co normalnie potrafię 
ale ten jebany stres 
rano zamiast kawki 
zielona herbata 
na droge też sobie zrobię 
test mam ustalony na 12.30 
czyli zawołają mnie coś koło 14 w takim czasie wyjechac na miasto 
właśnie jak wyjade ;] 


nie wiem po za tym jak ma być pogoda 
nie wiem w co się ubrać 
jak umalować i czy w ogóle to robić bo jak się nie uda to się porycze 
taa PMS nadchodzi 
tylko żebym nie trafiła na tą jebaną babke jedyna ;| 
w sumie może nie było by źle 


poźniej jechać zapisać się do szkoły 
ja naszczęście lub nie 
mam to za sobą 
ja bym musiała jakieś pracy poszukać najlepiej niedaleko 
jak na razie musze uzbierać na auto jeśli już 
ehh 
wygadałam się jest mi zdecydowanie lepiej 


wypije herbate i ide spać 
mam wszystkich w dupie ! 



przepis na kreske idealną?! 
może spróbuję
 ;D 

18 lipca 2013

15.

po ostatnim ataku na reksia 
lekarz kazał smarować rane fioletem
a że na nodze też mu się dostało
to sobie tam zlizał i oto efekt .

Fioletowy język 
na szczęście rana już się zagoiła
została tylko blizna 
która może z czasem będzie mniejsza :)




14.

Lakier który posiadam ma numer 398. Dostępny jest w drogerii Rossmann a za buteleczkę o pojemności 8 ml trzeba zapłacić ok. 6 złotych.
Lakier posiada dość szeroki pędzelek którym bardzo szybko się maluje, do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. Na pewno też o wiele bliżej mu do lakieru żelowego niż lakierom z serii blogerskiej. Na paznokciu otrzymujemy jako taki połysk i ślizg :). Lakier też szybko schnie .

Ja swój lakier kupiłam na promocji - 40 % i skusił mnie kolor. W sztucznym sklepowym świetle wyglądał na różowy. Nic bardziej mylnego. Na paznokciu kolor to koral z tonami pomarańczy .Ciężko uchwycić jego prawdziwe oblicze na zdjęciu .





17 lipca 2013

13.

Przed wczoraj zainstalowałam aplikacje endomondo
dziś dołączyłam do POMOC LICZONA KILOMETRAMI
i przeszłam już 5 km ;)
wiem że przy innych to mało ale zawsze coś :D

na obiad miałam makaronową zapiekankę 
pyszności ;D

a teraz zobaczcie jak śpi mój miś ;*





15 lipca 2013

12.

Zapraszam na rozdanie do koleżanki gdzie można wygrać jeden z dwóch zestawów :)



LINK do rozdania 

11.



Kocham . Kocham , Kocham <3
a Wam jak się podoba ?

10.

I pogoda znowu się zepsuła
 cały dzień pada
dlatego
na obiad miałam przepyszną lasagne
nie jest trudna 
do zrobienia
ale za to smaczna


Ostatnio była ze 2 miesiące temu :(
i zdecydowanie wole ją zamiast
normalnego spaghetti ;D
Jest jednym z moich ulubionych dań :)
ale miejsce zajmuje nawet na podium .

Gdyby nie to że dobry makaron to kosz ok.9 złoty robiłabym ją raz w tygodniu.

14 lipca 2013

9.

Gdyby nie ten wiatr byłoby ok ;)
słoneczko świeci 
oby od jutra była ładna pogoda 
we wtorek mam egzamin 
kolejny
podejde do niego na luzie
jak ostatnio
i mam nadzieje 
że żaden debil mi nie przeszkodzi.


a teraz czekam na coś pysznego .
Misio pojechał do sklepu :)
hah

8.

Nigdy regularnie nie oglądałam serialu Glee
ale Lubiłam tego chłopaka .
Cory Monteith bo o nim mowa został wczoraj znaleziony martwy w hotelu.
jak podają media.
Cory Monteith, kanadyjski aktor, został znaleziony martwy wczoraj popołudniu w hotelu Pacific Rim w Vancouver. Monteith znany był przede wszystkim z roli Finna Hudsona w hitowym serialu stacji FOX, Glee. W maju skończył 31 lat.
Jak informują amerykańskie media, aktora znalazła obsługa hotelu po tym, kiedy nie wymeldował się na czas. W momencie znalezienia nie żył już prawdopodobnie od kilku godzin. Wstępnie wykluczono udział osób trzecich. Sekcja zwłok, która powinna wyjaśnić przyczyny śmierci Monteitha, zaplanowano na jutro.
W kwietniu tego roku zgłosił się na odwyk przyznając, że "ma pewne problemy z nadużywaniem niektórych substancji". Była to jego druga taka terapia.

13 lipca 2013

7.

Dzisiejsza pogoda jest fatalna , dlatego też cały dzień siedziałam w domu ,
Na chwile tylko wyszłam z psem na spacer .
Strasznie wieje , pada i jest mokro :O

zawiesił mi się  telefon tak to jest jak się nie odinstalowuje karty tylko wyciąga od tak. ;|

Na obiadek jadłam kluski na parze z jogurtem truskawkowym :D
a przed chwilą , że zostało ich trochę musiałam się dopchać ! ;)

zrobiłam sobie jeszcze moją ulubioną herbatę owocową i zapijam .




Pychotka ;D
mnnniam .

12 lipca 2013

6

jeszcze nie do końca łapie się w tym blogspocie na pingerze wszystko jest łatwiejsze , lale tutaj mamy pewność że wpis się pojawi.
poza tym pogoda jest fatalna
deszcz
 burze
słońce
i tak w kółko
idzie zwariować



niech pogoda się zdecyduje i bedzie słoneczko 
chce się jeszcze poopalać :D

11 lipca 2013

5.

Chciałabym Wam przedstawić mojego misiaczka :D
 Gibona :D
Szczurka ;D
a tak poza tym znacie jakieś programy do obróbki filmów?
zdjęcia są słabej jakości robione telefonem ;D


















oo i znalazły się zdjęcia z aparatu :D
jaki widać zdjecia z różnych okresów jego życia :D

taa , często je i dużo śpi 
dlatego staram się jak najczęściej brać Go na łóżko , świeże powietrze i w ogóle :D
miziać za uszkami :P

teraz lecę zrobić sobie herbatkę muszę spróbować jak smakuje ;D
 owoce leśne .. pachnie przepięknie :D

i co by tutaj przegryźć zaczyna burczeć mi w brzuchu .
 standardowo skończy sie na kanapkach z pomidorem :P