Strony

21 lipca 2013

16

jutro wypad do Częstochowy 
taa 
niby , prawie , każdy zmienia swoje życie 
mam nadzieje że i ja zmienię swoje 
serio 
mam dość powtarzania czegoś co normalnie potrafię 
ale ten jebany stres 
rano zamiast kawki 
zielona herbata 
na droge też sobie zrobię 
test mam ustalony na 12.30 
czyli zawołają mnie coś koło 14 w takim czasie wyjechac na miasto 
właśnie jak wyjade ;] 


nie wiem po za tym jak ma być pogoda 
nie wiem w co się ubrać 
jak umalować i czy w ogóle to robić bo jak się nie uda to się porycze 
taa PMS nadchodzi 
tylko żebym nie trafiła na tą jebaną babke jedyna ;| 
w sumie może nie było by źle 


poźniej jechać zapisać się do szkoły 
ja naszczęście lub nie 
mam to za sobą 
ja bym musiała jakieś pracy poszukać najlepiej niedaleko 
jak na razie musze uzbierać na auto jeśli już 
ehh 
wygadałam się jest mi zdecydowanie lepiej 


wypije herbate i ide spać 
mam wszystkich w dupie ! 



przepis na kreske idealną?! 
może spróbuję
 ;D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz