Strony

7 sierpnia 2013

27.

Dziś recenzja trzech "podkładów" które posiadam nie koniecznie używam .


1. Beauty Balm Perfector 5 w 1
czyli BB od Garniera.
Mój kolor 02- LIGHT



Krem / podkład idealny na lato i takie upały 
Chociaż na początku wydaję się pomarańczowy i myślałam że będzie dla mnie za ciemny, to miło mnie zaskoczył.
Ładnie wtapia się w skóre , po nałożeniu ją rozświetlona i wyrównuje koloryt .
Skóra jest miękka w dotyku .
Krycie ok , chociaż większych problemów może nie zakryć.

Nie jest zbyt wytrzymały ale czego się spodziewać , trzeba bo kilku godzinach poprawić .
Ma piękny zapach przynajmniej dla mnie .

Jest tani i bardzo dobrze dostępny.
Kosztuje ok 14 złoty 
ja swój kupiłam w SuperPharm.



tak wygląda , już tyle wystarczy żeby pokryć delikatnie skórę .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


2. Fluid Perfect Cover - Manhattan
mój kolor 22-SAND

Doskonale tuszuje niedoskonałości cery  oraz delikatnie rozświetla naszą twarz. Nakładam Go w takiej ilości jakiej potrzebuje. Ja osobiście nakładam go po wcześniejszym nakremowaniu  twarzy , ponieważ ma dość stałą konsystencje . Fluid nakładam i wcieram palcami wtedy mam gwarancje idealnego rozprowadzenia.
Ma przyjemny Delikaty zapach, nie podrażnia skóry i nie uczula.



Kosztuje ok 25 złoty ja zakupiłam swój w rossmannie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3. Matujący podkład kryjący . do cery tłustej  i mieszanej 
mój kolor 1 -kość słoniowa

Mój pierwszy zakupiony podkład , póki nie kupiłam następnego to byłam z niego zadowolona.. ale kiedy poleżał jakiś  czas stał się strasznie wodnisty.
Ma strasznie pomarańczowy kolor , śmierdzi.

Ale za to trzyma się długo ,czasami tworzy efekt maski! , odcienie są strasznie ciemne mimo że kupiłam najjaśniejszy . Zdarza sie że zostawia plamy a już na pewno jeśli po jakim czasie przetrze się twarz czymkolwiek to całkowicie zejdzie , nie ma mowy aby się do kogoś przytulić. ;)


Jest tani  bardzo dostępny ale nie polecam , no chyba że komuś podpasował .



po rozsmarowaniu widać gdzie co i jak .


Moja skóra zmienną jest , obecnie posiadam suchą z lekkimi nie doskonałościami chociaz raz na jakiś czas pojawi się coś większego . Koloryt zawsze do wyrównania.
Poza tym ok.



PODSUMOWANIE:
Jak na takie upały jak teraz i wypady krótkie najlepszy jest BB - lekki 
na zimę coś "grubszego" - manhattan idealny
a AA może jako samoopalacz ?!?! ;]







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz